Admin Alumni

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Bits about Alumni Mokha & Komuniti Blogger Alumni MK :) Selamat datang.

February 16, 2011

FIRST PROJECT : GATHERING VACATION


Idea untuk mengadakan Gathering ini telah dicetuskan oleh pemilik nama Hadri, salah  seorang bekas pelajar MK. Kemudian, ada yang mencadangkan untuk ke Gunung Ledang dan sebagainya.Atas sebab keselamatan dan sebagainya juga, akhirnya Desaru Damai Beach Resort telah dipersetujui ramai pihak. Dengan kewibawaan encik tuan punya badan & rakan-rakan yang lain, kami semua membuat keputusan untuk menjadikan Impian ini satu kenyataan.

Pada awalnya, Gathering ini digelar sbg 'Reunion'. Namun ditentang hebat oleh sesetengah pihak yg berpendapat bahawa kami belum layak untuk mengadakan sebarang reunion kerana baru beberapa bulan tak bertemu. Berikutan itu, kami menamakan ia sebagai Gathering Vacation. Sekadar ingin mencuri masa dan ruang untuk bersama sebelum kita terpisah jauh dan jauuuhhhh.=P

Kemudian, pengasas Group Alumni SMK Mohd Khalid Jb, Encik Fikri Zaidi telah mengusulkan supaya Alumni ini menjadi Official seperti Alumni sekolah-sekolah terkemuka (MCKK / SIGS) dengan melantik AJK-AJK yang bakal menguruskan Alumni ini.
What a great ideaaaa (:

Tambahan pula, Gathering Vacation ini juga diadakan supaya semua Ex-Mokha dapat bertemu dan berfikir serta menyumbang idea masing2 untuk Official Alumni yang bakal ditubuhkan. Disamping itu, AJK-AJK juga akan dilantik melalui cara undi dan sebagainya.

Sekian, Terima Kasih.

1 comment:

Anonymous said...

waahhh terbaik nard...
-[I m an]onymous